Monday, September 5, 2011

New health insurance rules would let consumers compare plans in ‘plain English’


New health insurance rules would let consumers compare plans in ‘plain English’

Published: August 18: The Washingtonpost

What would your health insurance cover if you got pregnant? 


How much could you expect to pay out of pocket if you needed treatment for diabetes? 
How do your plan’s benefits compare?







Full Story









Sunday, September 4, 2011

الذكرى الستون لرحلة بومدين مشيا على الأقدام للدراسة في الأزهر عبر ليبيا

الذكرى الستون لرحلة بومدين مشيا على الأقدام للدراسة في الأزهر عبر ليبيا
بومدين امتهن التنجيم في طرابلس وافترسته الذئاب في بنغازي ومشى ثلاثة أشهر من زنقة الى زنقة








Saturday, September 3, 2011

ミシシッピ川のレベルが低下している。

ミシシッピ川のレベルが低下している。

ミシシッピ川のレベルは、現在減少している。これは、米国当局は洪水の脅威を緩和するためにミシシッピ川の堤防の月曜日の夜に穴をあけた後に来る。

他の洪水そらすために開くことができます堤防に囲まれた土地の広大な盆地 - このアクションは、floodwaysを使用しています。このアクションは、街中で洪水の壁に圧力を軽減し、さらにミシシッピ川を下って洪水のリスクを軽減するためのものです。

陸軍工兵隊は、Missouri.Cairo、ミシシッピ州、オハイオ川の合流点にイリノイ州の町で川を渡って農地を犠牲にすることのコストにカイロ、イリノイ州の町を救うための努力の堤防を破ったとのです約3,000人。

面積約200平方マイルの農地が行われたことをミシシッピ川の堤防に穴後の火曜日に水の下にあった。

米国は、その土地が殺到した、農民は、作物保険が支給されますあったといわれている。ホームズ、多くの100が破損しまたは破壊された、水は年間収穫見通しを洗い流さ。

この決定は、米国の当局者によると、容易ではない、または難しいですが、それは単にお墓です - 決定は、洪水の方法のいずれか、または洪水に設計されていない領域では、プロパティと生活の損失につながるためです。水没地は完全に排水する前に、それは夏の終わりか初秋にすることができます。

自分たちの側では National Weather Serviceのは、さらに下に、今後数週間でミシシッピ川の渓谷内のレコードの氾濫を想定しています。






Sony սկսում վերականգնում է իր playstation Ցանցի Խաղեր PSN

Sony սկսում վերականգնում է իր playstation Ցանցի Խաղեր PSN

Sony ասել է, որ սկսել էին վերականգնում է իր playstation Network խաղեր ծառայության մասին կիրակի օրը, գրեթե մեկ ամիս հետո, զանգվածային անվտանգության խախտման ցանցի ստիպել ընկերությանը փակել այն ներքեւ.

Սակայն, Sony երեկ հայտարարել է փուլային գլանակաձեւ դուրս հիմնական ցանցերի ծառայություններ երկրի առ երկիր հիման վրա. Սկսած Ամերիկայում եւ տարածման դեպի Եվրոպա, Ավստրալիա, Նոր Զելանդիա, եւ վերջապես, Մերձավոր Արեւելքում, նոր ամրացված ցանցի այս շաբաթ դառնում է մատչելի է եւս մեկ անգամ.

Փլեյերներ դեմքը մի հարկադիր ծրագրային փոփոխությունները եւ գաղտնաբառի վերագործարկում - եւ շատ ավելի cNews ArticlesFeature ArticlesMobile NewsSyndicated NewsForeign լեզուն Հոդվածներ

Որ relaunch է playstation Ցանցի կարող ունենալ զարկել-on էֆեկտը, որի վրա թվային մարկետինգի քարոզարշավ է Տեսախաղեր ոլորտում. Գրեթե մեկ ամիս, մուտք դեպի ցանց, առանձնահատկություններ playstation 3 խաղերից consoles արդեն անջատված են, քանի որ hacked playstation Ցանցի թույլ չի տվել դերակատարների մուտք in.omplex տարրերի ցանցի դեռեւս անջատված - բայց դա կլինի ողջունելի վերադառնալու համար որոշ users.

Փլեյերներ դեմքը մի հարկադիր ծրագրային փոփոխությունները եւ գաղտնաբառի վերագործարկում - եւ շատ ավելի բարդ տարրեր ցանցի դեռեւս անջատված - բայց դա կլինի ողջունելի վերադառնալ որոշ օգտվողների համար.

Sony ունի նաեւ ավելացրել է մի շարք այլ միջոցառումներ ցանցի ենթակառուցվածք, այդ թվում `սկզբին ահազանգման համակարգի համար անսովոր գործունեության հրահանգների, որը կարող է ազդանշան փորձելով վարկաբեկել ցանց.

Խրախուսել իր հաճախորդներին վերադառնալ ծառայության, Sony արդեն հայտարարել է «Բարի Վերադարձ» ծրագիրը, որը ներառում է 30 օրվա անվճար մուտք դեպի playstation Plus, 30 օրվա անվճար մուտք դեպի Երաժշտություն Անսահմանափակ կողմից Qriocity, ինչպես նաեւ ազատ ինքնությունը գողության մոնիտորինգ - ից Debix, եւ խոստում ազատ ներքաշում ապագայի նկատմամբ. Sony դեռ չի առաջարկել առանձնահատկություններից վերջին խոստումը.

Մի video ուղերձ է հաճախորդներին, Hirai ասել բոլոր PS3 հաճախորդներին պետք է փոխել իր PSN եւ Qriocity հաշիվը ծածկագրերը ըստ նրանց վերադարձը.

Կարդալ ավելին ...

Friday, September 2, 2011

Actieve orkanen confronteren is het mogelijk of nog slechts een droom


Actieve orkanen confronteren is het mogelijk of nog slechts een droom

Met de Hurricane Irene actief en op weg naar de oostkust staten wetenschappers en ingenieurs niet kan helpen herinneren aan de droom van natuurlijke rampen weer controle.

Beheersing van deze fenomeen bestaat uit twee verschillende benaderingen: passief en actief.

In de passieve aanpak van de inspanning is gebaseerd op de controle van de orkaan op zijn huidige locatie te bepalen, de vooruitzichten voor de verwachte traject en tot slot het nemen van de maatregelen die nodig zijn inclusief de versterking van de meest kwetsbare gebouwen en evacueren van mensen uit de plaatsen met de grootst mogelijke voorspelde verliezen en casualities.

Aan de andere kant is de actieve benadering omvat ook de monitoring en de prognose, maar als het gaat om evacuatie om een ​​deel van de evacuatie handel met het ontwerpen van de juiste technische eenheden en het inzetten van hen een aantal geselecteerde plaatsen met het doel om een ​​bepaalde hoeveelheid van de totale energie die de orkaan consumeren bevat.

Net als elke andere technische kwestie de kosten van de maatregelen die u neemt zijn gerelateerd aan de schade en casualities u probeert te vermijden. Dit betekent dat een stroomlijnen van het onderzoek is samen te stellen van de geschiedenis van casualities en schade van de orkanen in de laatste 20 jaar bijvoorbeeld.

Als voorbeeld de orkaan Floyd was verantwoordelijk voor 57 doden, 4,5 miljard dollar aan schade en wijdverspreide overstromingen die bewaard hele gemeenschappen onder water weken.

Terwijl de passieve benadering is gebaseerd op onderzoek en de beslissingen van de nationale organen, kan de actieve aanpak op basis van het ontwerpen van bepaalde specifieke technische eenheden geschikt voor het buitenland intellectuelen. Wetenschap kent geen grenzen tussen landen. Het menselijke ras is een menselijk ras.


Thursday, July 21, 2011

How they found Titanic

How they found Titanic


In 1983, the U.S. Navy’s Office of Naval Research (ONR), and later the Office of Naval Technology (ONT), awarded DSL A $2.8 million to build a revolutionary exploration vehicle system called Argo/Jason. The first phase of that development effort was the building of the Argo search system, a towed vehicle equipped with low-light level television cameras and capable of working to depths of 20,000 feet. Argo was successfully tested in the summer of 1985 at the Titanic site, resulting in the luxury liner’s discovery.

Testing of the prototype Jason vehicle, a much smaller remotely operated or tethered vehicle named Jason Jr., and development of a fiber optic handling system for use in the deep sea was a major challenge in 1986. Fiber optic cables, although common today, were not in use in the deep sea and required significant engineering advances. Unlike traditional coaxial cables with limited bandwidth, fiber optic cables permit transmission of vast amounts of color imagery, other data and power. No one had successfully operated an ROV in very deep water, nor used a fiber optic cable system like this in the deep sea.

The original Jason was retired after ten years of successful operation and replaced in 2002 with the current Jason, capable of reaching depths to 6,500 meters (21,320 feet).  That vehicle, currently at sea in the western Pacific, is part of the U.S. National Deep Submergence Facility operated by WHOI for the American ocean research community.



The improvements to the vehicle include several electronics upgrades and the addition of a target acoustic system, which enables AMPS to broadcast sounds associated with an operating submarine, improving the realism of the training target presented to ASW units. The acoustic target was requested, says Johnston, “because the ASW crews use sonobuoys to locate and track a submarine’s position. By installing these upgrades, they will have not only the training using visual detection and surface radars, but also using the sonobuoys and other acoustic systems. So the AMPS can present a more realistic target by raising its periscope close to the surface for a few minutes, giving the ASW crew the opportunity to look for the vehicle with radar, and then submerging, giving them the acoustic perspective.” Johnston added that several iterations of that sort of exercise could be accomplished, simulating submarine activity in a littoral area.
By November 2001, acceptance testing had been accomplished, and the vehicle was received by the PMRF. Division personnel then trained members of ITT, a contractor company used by the facility, who subsequently operates and maintains AMPS. After the acceptance, PMRF asked to have the upgrade work done on the vehicle. “The first thing we did was to improve the design of the electronics by streamlining the wiring and the placement of equipment,” Johnston. “We did this to improve the serviceability, making maintenance of the unit much easier. The maintenance technicians can more easily find troubleshooting checkpoints, trace wiring, and replace defective components and sensors. Components also were rearranged and shielded to minimize any electromagnetic interference. We also built an additional set of electronics, so in the event of a problem onboard, the entire electronics set can be replaced with the spare set, minimizing AMPS downtime. While AMPS is still online, the technicians can repair the electronic problem offline.” The new electronics were constructed under a contract with EG&G and tested for operational compliance at West Bethesda in Code 5300’s electronics lab space.




Sources:
Whoi.edu
titanic-nauti..
Photography.natio..
MysticAquarium