Turkija planus dėl naujos kanalas pusė Bosforo
Turkija planuoja statyti kanalą sujungti Juodosios ir Marmuro jūros kaip alternatyva per Bosforo sąsiaurį, kuri tampa per pilnas. Vandenų, siekiant sumažinti per Stambulo Europos pusės būtų 40-50 kilometrų (25-30 mylių) ilgio, apie 150 metrų (164 m) ir gylis 25 metrų pločio, sakė jis. Vienas iš pagrindinių tikslų yra sumažinti eismo per Bosforo ir sumažinti (aplinkosaugos) grėsmės. Maždaug 140 milijonų tonų naftos buvo metu vežamos per siauras vandens keliais.
Bosforo, kuri eina Stanbulas, Turkija didžiausias miestas su apie 13 milijonų žmonių, yra pasaulyje ketvirta judriausių vandens kelių, ir kartu su Dardanelų sąsiauris, jungiantis Juodąją jūrą su Viduržemio jūra. Tai pernelyg sudėtinga naršyti, nes ji vingiuotas geografija ir klastingai srovių.
Turkija jau seniai perspėjo, kad suaktyvėjo laivų eismas, kartu su didėjančia dydį naftos tanklaiviams, užtikrinama, kad nelaimės laukia atsitikti, ir paskatino naftos vamzdynų per jos teritoriją. 1979 m. ir 1994 m. tanklaivis avarijų Bosforo, kurių krantus yra punktyras su posh kranto vilų, restoranų ir istorinių vietų, teigė, 41 ir 28 gyvybių respectively.There yra megalomaniacal noras paversti Stambulas į didelę aikštę kruizinis turizmas natūra ir didelių finansinių centras su visais šiais didelius projektus.
Naujas kanalas būtų sau kasdien ištrauka iki 160 laivų, įskaitant didžiausias laivų, ir turėtų tiltai leisti automobilių traffic.Residential ir verslo srityse, visiškai su oro uosto, kuris būtų trečdalis Stambule, būtų pagrįsta bankų keliais. Preliminarūs tyrimai ir rengiant projektą, tikimasi, kad dvejus metus pradės po rinkimų.
Plano skelbimu atėjo kaip premjero pažadų prieš parlamento rinkimus birželio 12 d., kurioje jo partija sieks trečiosios tiesiai terminas power.Erdogan sako, kad tai bus vienas didžiausių projektų amžiaus ir kad bus nustelbti Panamos ir Sueco kanalo.
Erdoganas, kuris tarnavo kaip meras Stambule tarp 1994 ir 1998, turi ir kitų ambicingų planų pertvarkyti miestą. Balandžio viduryje jis paskelbė planus pastatyti du naujus miestus ir miesto pusių, o konkursą statyti trečioji tiltas per Bosforo vyks jau šią vasarą.
Turkų-Japonų konsorciumas šiuo metu pastate geležinkelio tunelį po Bosforo palengvinti eismo grūsčių Turkija didžiausias miestas.
Šaltiniai:
Turkija planuoja statyti kanalą sujungti Juodosios ir Marmuro jūros kaip alternatyva per Bosforo sąsiaurį, kuri tampa per pilnas. Vandenų, siekiant sumažinti per Stambulo Europos pusės būtų 40-50 kilometrų (25-30 mylių) ilgio, apie 150 metrų (164 m) ir gylis 25 metrų pločio, sakė jis. Vienas iš pagrindinių tikslų yra sumažinti eismo per Bosforo ir sumažinti (aplinkosaugos) grėsmės. Maždaug 140 milijonų tonų naftos buvo metu vežamos per siauras vandens keliais.
Bosforo, kuri eina Stanbulas, Turkija didžiausias miestas su apie 13 milijonų žmonių, yra pasaulyje ketvirta judriausių vandens kelių, ir kartu su Dardanelų sąsiauris, jungiantis Juodąją jūrą su Viduržemio jūra. Tai pernelyg sudėtinga naršyti, nes ji vingiuotas geografija ir klastingai srovių.
Turkija jau seniai perspėjo, kad suaktyvėjo laivų eismas, kartu su didėjančia dydį naftos tanklaiviams, užtikrinama, kad nelaimės laukia atsitikti, ir paskatino naftos vamzdynų per jos teritoriją. 1979 m. ir 1994 m. tanklaivis avarijų Bosforo, kurių krantus yra punktyras su posh kranto vilų, restoranų ir istorinių vietų, teigė, 41 ir 28 gyvybių respectively.There yra megalomaniacal noras paversti Stambulas į didelę aikštę kruizinis turizmas natūra ir didelių finansinių centras su visais šiais didelius projektus.
Naujas kanalas būtų sau kasdien ištrauka iki 160 laivų, įskaitant didžiausias laivų, ir turėtų tiltai leisti automobilių traffic.Residential ir verslo srityse, visiškai su oro uosto, kuris būtų trečdalis Stambule, būtų pagrįsta bankų keliais. Preliminarūs tyrimai ir rengiant projektą, tikimasi, kad dvejus metus pradės po rinkimų.
Plano skelbimu atėjo kaip premjero pažadų prieš parlamento rinkimus birželio 12 d., kurioje jo partija sieks trečiosios tiesiai terminas power.Erdogan sako, kad tai bus vienas didžiausių projektų amžiaus ir kad bus nustelbti Panamos ir Sueco kanalo.
Erdoganas, kuris tarnavo kaip meras Stambule tarp 1994 ir 1998, turi ir kitų ambicingų planų pertvarkyti miestą. Balandžio viduryje jis paskelbė planus pastatyti du naujus miestus ir miesto pusių, o konkursą statyti trečioji tiltas per Bosforo vyks jau šią vasarą.
Turkų-Japonų konsorciumas šiuo metu pastate geležinkelio tunelį po Bosforo palengvinti eismo grūsčių Turkija didžiausias miestas.
Šaltiniai:
No comments:
Post a Comment