În martie 1925, Popular Mechanics-featured o inovatie numit "nava rotor", inventat de inginerul german Anton Flettner. Nava a fost salutat ca fiind "noua dezvoltare în prima navele care navighează încă din primele navigatori au descoperit acestea ar putea utiliza puterea vantului." Buckau, prima dintre navele rotorului, Featured două turnuri gol de oţel, 10 ft în diametru şi 65 ft înalt,. montate pe pivoţi alimentat de la 9-CP motoare. Turnurile utilizate Magnus efectul vântului curenţilor izbitoare un cilindru rotativ exercita o forţă de aproximativ în unghi drept faţă de direcţia vântului. După o Jumpstart iniţială de motoare, propunerea cilindru este cauzata navă pentru a avansa, a raportat PM. Designerii sa susţinut nava devansat alte nave care navighează, precum şi vapoare de transport de marfă. Ideea de bază a fost de a utiliza efectul Magnus.
După încheierea studiilor sale, Buckau stabilite în timpul călătoriei primul ei în februarie 1925, de la Danzig la Scoţia în Marea Nordului. Rotoare a reuşit să reziste chiar şi stormiest vreme, iar nava rotor ar putea tac, naviga şi anume în vânt la 20-30 de grade, în timp ce nava cu vele platformei sale originale nu a putut tac mai puţin de 45 de grade la vânt. Mai mult de 80 de ani de la naşterea navei rotorului si deces-motoare s-au dovedit cea mai practică la timp inginerii sunt in cautare de metode moderne de valorificarea vanturi pentru propulsarea navelor de marfă.
Cele mai multe nave au un sistem de rotor cu un motor electric care permite pornirea sau oprirea iniţială a rotorului de marinar. Acest lucru permite marinar de a controla RPM rotorului şi direcţia de rotaţie. Cu toate acestea, Buckau care a fost redenumit ca Baden Baden-am distrus într-o furtună Insulele Caraibe în anul 1930. Mai târziu, el a construit mai mult navelor avansate Rotor care este folosit şi astăzi.
E-Ship 1 de la 'Enercon ", una dintre companiile lider mondial in sectorul energiei eoliene din Germania. E-Ship 1 de utilizări în domeniul energiei eoliene pentru a reduce costurile de combustibil şi, de asemenea, ajută la reducerea emisiilor. Spre deosebire de Beluga Skysail care foloseşte un parasail imens, E-Ship 1 de utilizări în patru gigant de 25 de metri de mare, de 4 metri în diametru, rotative, rotoare verticale navigatie metalice pozitionate doi prim-plan şi două pupa pentru a valorifica energia eoliană. E-Ship 1 a fost conceput pentru a reduce costurile de combustibil cu 30 la sută.
Datele tehnice ale navei E-1:
Lungime: 130 metri
Lăţime: 22,5 metri
Pescaj: 6-9 metri
Tonaj: 10.500 tdw / 9.700 tdw
Viteza: 17.5 noduri
Putere motor: 2 x 3500 kW
Vibratea corpului atunci când turnul se roteşte la cateva sute de rpm, si zagaze într-o bretele-ar opri vibraţii. Acum, cu preţurile petrolului sus, nava Efectul Magnus este înapoi. Designul său a fost elaborat pentru navele de toate clasele, instrumentat şi testele au dovedit eficacitatea dispozitivului. În ziua de windship rotorului-asistată poate fi în cele din urmă la îndemână.
Apoi a venit Introduceţi Bergeson, de arhitect naval, cu o diplomă de la MIT, care a petrecut viaţa în industria construcţiilor navale, supravegherea producţia de submarine nucleare de General Dynamics şi funcţionează ca director general a două şantiere navale importante. In 1979 a format navei vânt pentru a promova ideea şi, după cum sa proiect major în primul rând, a întreprins un studiu de putere naviga pentru administraţia SUA Maritime.
Bergeson observat că, în ciuda faptului că nava rotorului Flettner a lucrat şi cel puţin o navă, alta rotor a intrat în serviciu comercial, ideea a murit treptat. "Industria navală nu-i pasă de economisire a energiei", a spus Bergeson. "Petrolul a fost un ban unui baril si a fost înlocuirea cărbunelui. Şi despre faptul că timp Flettner avansat la planurile de proiectare.
Bergeson pune teoria sa la încercare în 1981. El a proiectat o vela 3000 metri pătraţi, pentru 3100-tone moarte nava Lace greutate Mini, un cargobot care operează în Caraibe stele din New Orleans. Calculele sale au arătat că economiile de combustibil ar medie, aproximativ 20 la sută. Dupa 18 luni de funcţionare, proprietarul navei a publicat rezultatele reale. Economii a fost o satisface 24 la suta.
Surse:
No comments:
Post a Comment