Saturday, May 28, 2011

Hvordan man kan forbedre dig selv


Hvordan man kan forbedre dig selv

For at forbedre onself ligner forbedre nogen anden undtagen ved gennemførelsen af ​​forslagene.
Det er nemt at foreslå, men svær at gennemføre.

Først skal du finde manglen på merrits, og ulemper.

Før den overvejer at forbedre ethvert system, som i dette tilfælde er en person, og specielt er sig selv, er det necceassary at
- Analysere systemet.
- Diagnosticere fortjenester, mangel på arbejdskraft, og ulemper.
- Foreslå løsning på mangel og ulemper.
- Foreslå politikker for at maksimere gevinsten, der kan opnås med en fortjenester.
- Foreslå politikker for at minimere effekten af ​​mangler og ulemper, som ikke kan afhjælpes.

En person omfatter følgende i et:
- Et organ med begrænset sundhed og fittness formåen.
- En hjerne med evner og svagheder.
- En sjæl med behov følelser, følelser og krav.
- En vis grad af kapaciteter og kompetencer, som arvede talenter og inteleigences, øget på grund af uddannelse.
- Habbits, der påvirker alle ovenfor.
- En omkringliggende envirnment, som til gengæld omfatter arbejde, familie, naboer og venner miljø
- Mulighed for at kommunikere med fordel med disse kredse er berørt af og påvirker på alle disse sider af en person.
- En kontinuerlig bevidsthed om variationer i det omgivende miljø econimcally, socialt, politisk og kulturelt.

Husk, at du har begrænsede ressourcer til at bruge over en sådan forbedring, disse ressourcer er:
- Dine penge til rådighed til at foretage de nødvendige forbedringer.
- Din tid ønskede.
- Deres fysiske kapacitet til at modstå disse ønskede forbedringer
- Din følelsesmæssige evne til at modstå den ønskede forbedringer.

Følgende spørgsmål opstår straks:
- Har jeg brug for yderligere efteruddannelse  og i bekræftende fald i hvilket felt og i hvilket omfang  og hvad er det at gå til omsætning tilbage
- Behøver jeg at justere nogle af mine habbits at gøre mig bedre at klare arbejdet, familien, naboer eller venner  Stop rygning for eksempel
- Behøver jeg at tilegne sig nogle nye hobby eller fritidsinteresser, der kan tiltrække nye venskaber og bekendtskaber med mere potentiale for fornøjelsens skyld, lykke, succes i arbejdet og bussiness
- Behøver jeg at udvide min rækkevidde bevidsthed om nye tendenser i min bussiness
- Har jeg brug for at lære mere om emnet maksimere resultatet udgift på mine penge, typisk eksempel er tøj, fraflytning og ernæring.
- Behøver jeg at tilegne sig ny discipliner for bedre fysiske fittness som jogging, golf, eller endda Yoga-Ing.
- Skal jeg kigge efter bedre lykke-bringer bøger

En særskilt indlæg vil koncentrere sig om en metode til ryge-kemikalier-fri.


No comments:

Post a Comment