Sunday, May 22, 2011

Kuidas parandada ennast


Kuidas parandada ennast

Et parandada onself sarnaneb parandada keegi teine välja arvatud rakendusmääruse ettepanekuid.
See on lihtne soovitada, kuid raske teostada.

Esiteks, leida puudus merrits ja puudused.

Enne kui vaadelda parandada igat süsteemi, mis antud juhul on isik, täpsemalt on üksi, see on necceassary üles
- Analüüsivad süsteemi.
- Diagnoosida oma häid külgi, puudujääke ning puudused.
- Soovitan leevendada puudusi ja puudused.
- Soovitan eesmärgiga suurendada tulu, mis on võimalik saavutada ühe teeneid.
- Soovitan poliitika, et vähendada mõju puudus ja puudujäägid, mis ei saa heastada.

Inimene koosneb järgmistest ühes:
- Keha piiratud tervise ja fittness võimekust.
- Aju võimed ja nõrkused.
- Hinge vajadusi emotsioone, tundeid ja vajadusi.
- Aste võimeid ja oskusi omandada päritud anded ja inteleigences, tugevdatud nõuetekohast haridust ja koolitust.
- Habbits, mis mõjutavad kõiki eespool.
- Ümbritseva envirnment mis omakorda kuuluvad tööd, pere, naabrid ja sõbrad keskkond
- Võime suhelda soodsalt koos nendes ringkondades on mõjutanud ja mõjutab kõiki neid pool inimene.
- Pidev teadlikkuse muutumist ümbritsevasse keskkonda econimcally, sotsiaalselt, poliitiliselt ja kultuuriliselt.

Pea meeles, et te olete piiratud ressursse kulutada üle sellise täiustamise, need vahendid on:
- Teie raha, et teha vajalikke parandusettepanekuid.
- Oma aega taotlenud.
- Teie füüsiline võimekus taluda need taotletud parandused
- Teie emotsionaalne võime taluda nõutud parandusi.

Järgmised küsimused kohe:
- Ma pean veel täiendõppe  kui jah, kus valdkonnas ja millisel määral  ja mis see läheb tulu tagasi
- Ma pean kohanemisraskused mõned minu habbits teha mind paremaks toimetulekuks töö, perekond, naabrid, või sõbrad  Stop-suitsetamine näiteks
- Ma pean omandada mõne uue hobi või huviala, mis võib meelitada uusi sõprussuhteid ja tuttavad on rohkem potentsiaali rõõm, õnn, edu töös ja bussiness
- Ma vajadust laiendada oma ulatust teadlikkust uute suundumuste minu bussiness
- Ma pean õppima rohkem teemal maksimeerida tulemust kulude minu raha, tüüpiline näide on riided, vacating ja toitumine.
- Ma pean omandada uusi teadusharudest parem füüsiline fittness nagu sörkimine, golf, või isegi jooga-Ing.
- Ma pean otsima paremat õnne-tuues raamatuid

Eraldi postitus keskendub meetodi quit suitsuvaba kemikaalide vabad.


No comments:

Post a Comment