Године 1983, У. С. морнарице с Оффице оф Навал Ресеарцх (ОНР), а касније Оффице оф Навал технологије (ОНТ), доделио је 2,8 милиона долара за изградњу АДСЛ револуционарни систем истраживање возила се зове Арго / Џејсон. Прва фаза развоја који је био напор зграде Арго систем претраге, средство за ношење Опремљен са слабом светлу камера на нивоу ТВ и способни да раде на дубинама од 20.000 метара. Арго је успешно тестиран у лето 1985, на Титаник сајту, у откривању луксузних брод РЕЗУЛТАТ је.
Тестирање прототипа Џејсон возила, даљински управља много мањи или даљинско возило по имену Џејсон Јр, и развој оптичких руковање систем за употребу у дубоком мору је велики изазов у 1986. Оптичких каблова, иако уобичајене данас, нису били у употреби у дубоком мору и потребни су значајни инжењерски напредак. Традиционални коаксијални кабл недопадљив са ограниченим пропусним опсегом, оптичких каблова омогућава пренос огромне количине боје слика, других података и моћи. Нико успешно послује ров је имао у врло дубокој води, обично користи за оптичке жице система као што је то у дубоком мору.
Првобитни после пензији Џејсон је десет година успешног рада у 2002 и замените тренутну Џејсон, способан за постизање дубине до 6.500 метара (21.320 стопа). То возило, Тренутно на мору у западном Пацифику, је део Сједињених Америчких Националног Дубоко Објекат управља ВХОИ удубљивањем за америчке океана заједницу истраживања.
Побољшања на возилу укључује електронике Неколико надоградњу и додавање система циљних акустична, што омогућава ампер да емитују звук у вези са оперативним подморнице, Побољшање реализма тренинга циља представљен на АСВ јединица. Акустична циљ је био захтев, Џонстон каже: "Зато што се АСВ посаде пронађу и користе сонобуоис за праћење позиције подморнице је. Инсталирањем ове надоградње, да ће имати не само тренинг коришћење визуелних детекцију и површине радара, али и користећи сонобуоис и других акустичних система. Дакле, пас ампер представљају реалније мета подизањем близу површине перископ ППИ за неколико минута, дајући АСВ посаде Прилика да траже возило са радара, а затим субмергинг, дајући им акустичне перспективу. "Џонстон је додао да неколико итерација те врсте вежбања могло постићи, симулирајући подморница активност у приморју.
До новембра 2001, прихватања тестирање је била постигнута, а возило је примио ПМРФ. Чланови Обучени Онда особље поделу ИТТ, извођач радова предузеће које користи објекат, који послује и одржава након тога појачала. Након прихватања, ПМРФ На питање да ли раде надоградњу ради на возилу. "Прва ствар коју смо урадили био је побољшање дизајн електронике нормирањем инсталације и постављање опреме," Џонстон. "Ми смо то урадили за побољшање опслуживања, што одржавање јединице много лакше. Одржавање техничари могу да нађу више решавање проблема контролних пунктова, траг инсталација, и замените неисправне компоненте и сензора. Компоненте су преуређене и заштићена да се смањи Електромагнетне сметње и берза. Такође смо изградили додатни сет електронике, тако да је у случају проблема на плочи, цела електронике септембра може да се замени резервним скуп, ампер Минимизирање застоја. Док је АМПС је и даље на форуму, техничара за поправку електронских пса проблема на форуму "Нова електроника су изграђени у оквиру уговора са ЕГ & Г и тестиран у складу Вест Витезда Оперативни закон у електроници лабораторији 5300 у простор..
Извори:
No comments:
Post a Comment