Wednesday, December 28, 2011

Наступствы 7 гадоў пазбаўлення волі з Цімашэнка


Наступствы 7 гадоў пазбаўлення волі з Цімашэнка

"Не прысуд можа спыніць мяне. Мы будзем змагацца і абараняць сваю сумленнае імя ў Еўрапейскім судзе, і я перакананы, што Еўрапейскі суд па правах чалавека зробіць легітымным, законным рашэннем", сказала Цімашэнка пасля таго, як яна паднялася вердыкт у яе Справа чытаюць у аўторак у судзе, былы прэм'ер-міністр Юлія Цімашэнка ўстаў і сказаў: "Гэта аўтарытарны рэжым".

Цімашэнка паднялася са свайго сядзенні для вырашэння залы суда спакаваныя з журналістамі, перарываючы Кірэеў, калі ён чытаў рашэнне. Яна сцвярджала, што Януковіч напісаў сабе прысуд бакавой лініі яе ў маючых адбыцца парламенцкіх і прэзідэнцкіх выбараў.



"1937 год вярнуліся ў Украіну з гэтым прысудам, і ўсе рэпрэсіі грамадзян", сказала яна, маючы на ​​ўвазе сталінскія чысткі, спрабуючы з крычаць суддзі. "Што тычыцца мяне, будзьце ўпэўненыя, што я не буду спыняцца мая барацьба ні на хвіліну".

Раней яна сказала журналістам: "Ніхто - не Януковіч, а не Кірэеў - можа ганьбай маё сумленнае імя, якое я працаваў і будзе працягваць працаваць дзеля Украіны.".

Пракуратура папрасіла для былога ўкраінскага прэм'ер-міністра Юліі Цімашэнка, каб быць заключаны ў турму на сем гадоў за газавае пагадненне з Расіяй.

Яна абвінавачваецца ў тым, перавысіла свае паўнамоцтвы, а перамовы ў 2009 годзе пагадненне, якое крытыкі кажуць, што быў не ў карысць Украіны.

Яна зноў адхіліў абвінавачванні, калі яе суд аднавіў у аўторак, назваўшы яго "абсурдным шоу". У аўторак, калі суд у Кіеве прысудзіў самых вядомых у краіне апазіцыйнай палітык, Юлія Цімашэнка, да сямі гадоў пазбаўлення волі.

"Суд ... Цімашэнка знойдзены вінаватым ... і прысудзіў яе да пазбаўлення волі на сем гадоў", суддзя сказаў Радзівон Кірэеў.

Пры знаходжанні яе вінаватай, суддзя Кірэеў чытаць доўга рэзюмэ выпадку, кажучы, што яна нанесены ўрон каля 1,5 млрд. грыўняў ($ 190 млн.) на нацыянальную газавую кампанію, падпісаўшы кантракт на імпарт з Расеяй. Ён аштрафаваны ёй, што сума, прысудзіў яе да сямі гадоў пазбаўлення волі і забараніў ёй займаць дзяржаўныя пасады на працягу трох гадоў пасля заканчэння свайго турэмнага тэрміну.

Цімашэнка, паводле яго слоў, выкарыстала сваю ўладу як прэм'ер-міністра "ў злачынных мэтах і, дзейнічаючы свядома, здзейсніў дзеянні, якія відавочна перавысілі межы правоў і паўнамоцтваў".
Кірэеў вынес прысуд - максімальна імкнуліся дзяржаўных пракурораў - у доўгай меркаванне ў канцы трохмесячнага выпрабавальнага які палярызаванага грамадства ў былой савецкай рэспубліцы рызыкуе падвергнуць небяспекі адносіны з Захадам.

Г-жа Цімашэнка была ўтрымлівацца пад вартай за непавагу да суду з 5 жніўня.
Цімашэнка, 50, захаваў яе невінаватасці, сцвярджаючы, што пост прэм'ер-міністра, яна не патрабуе спецыяльнага дазволу на парадак падпісання здзелкі. Яна кажа, што яе дзеянні дапамаглі канцы разлютаваны спрэчка цэнах паміж Масквой і Кіевам, які прывёў да недахопу энергарэсурсаў па ўсёй Еўропе.

Цімашэнка, апранутая бландынка яе таварнага знаку касой абгорнутыя вакол галавы, глядзелі складаецца ў зале суду, час ад часу гутарыць з дачкой Яўгеніяй, як Кірэеў казаў. Яна нават часам выступілі перад журналістамі ў той час як Кірэеў зачытаў працяглы рашэнне, у выніку чаго ён стаў прыкметна раздражнёны.

"Што б ні вердыкт будзе ... Я буду працягваць мой бой за Украіну, за яе еўрапейскую будучыню", Цімашэнка паведаміла журналістам падчас кароткага перапынку, перш чым прысуд. "Ніхто, ні Януковіч, не Кірэеў, можа зняважыць маё сумленнае імя. Я працаваў і будзе працягваць працаваць дзеля Украіны".

Віктар Юшчанка, іншыя вядучыя постаць Аранжавай рэвалюцыі і стары праціўнік Януковіча, сьведчыў у судзе, што ў 2009 годзе кантракт быў "палітычны" здзелка, якая працягвала наносіць эканамічны ўрон на Украіне.

Аднаразовы аранжавай рэвалюцыі лідэр настойвае, што яна з'яўляецца ахвярай вендэты прэзідэнта Віктара Януковіча, які пабіў яе ў 2010 годзе на прэзідэнцкіх выбарах.

Тым не менш, былы прэзідэнт Віктар Юшчанка і іншыя сведчылі супраць яе.

"Я хачу нагадаць Януковічу - усюды, дзе я, у турме або на волі, я адчуваю сябе свабодным чалавекам", сказала яна.

Сотні прыхільнікаў Цімашэнкі былі размясціліся за межамі залы суда ў працягу ўсяго лета ў знак салідарнасці з ёй. АМАП занялі свае пазіцыі паблізу зале суду, калі слуханні аднавіліся, хоць не было сур'ёзных непрыемнасцяў за некаторымі нязначнымі scuffles.Tymoshenko быў рухаючай сілай Памаранчавай рэвалюцыі 2004 года, які адмяніў махлярства сапсаванай Януковіча перамогі на выбарах тады. Януковіч паставіў вяртанне, ледзь перамогшы Цімашэнка ў прэзідэнцкіх выбарах 2010 сярод грамадскасці расчараванне эканамічных цяжкасцяў і пастаянных сварак сярод тых, хто быў скінуты Януковіча.

«Я асуджаю тое, як суд над лідэрам апазіцыі ў Украіне, Юлія Цімашэнка, быў праведзены і адсутнасцю аргументацыі і арганізацыі судовага разбору. Прапанова былога прэм'ер-міністра Юліі Цімашэнка да сямі гадоў пазбаўлення волі не можа лічыцца дакладнай і павінны быць асуджаныя.

Украінскі парламент [афіцыйны сайт] адхілілі четыре папраўкі да Крымінальнага кодэксу краіны, якія імкнуліся да дэкрыміналізацыі артыкула 365, якая прадугледжвае турэмнае зняволенне за злоўжыванне службовым становішчам.

Напярэдадні суд аднаўляе прэм'ер-міністр Мікалай Азараў заявіў, што Расея, нарэшце, пагадзіўся перагледзець газавы кантракт 2009, якая з'яўляецца асновай выпадку абвінавачванні супраць яе.

У іншым выпадку цяперашняй украінскай прэм'ер-міністр Мікалай Азараў заявіў, што Расея пагадзілася перагледзець газавы кантракт, але газавы манапаліст Расіі, Газпром, сказаў няма новага пагаднення яшчэ не былі здзіўлены.

МЗС Расеі заявіў, што Масква ўбачыла "анты-Расія падтэкст" у гэтай гісторыі.

"Юлія Цімашэнка была ўзбуджаная крымінальная справа па току, застаецца ў сіле, юрыдычна абавязваюць пагадненняў паміж Газпромам і Нафтагазам Украіны", паведамілі ў міністэрстве ў заяве.

Генадзь Зюганаў, лідэр камуністычнай партыі Расеі, сказаў, што ён быў перакананы, што Цімашэнка не парушыла якой-небудзь закон і судовы працэс быў палітычна матываваным.

Еўрапейскі Саюз быў хуткі, каб асудзіць прысуд як палітычна матываваныя і заклікаў украінскія ўлады забяспечыць празрыстыя і справядлівыя заклікі працэс Цімашэнка. Няздольнасць зрабіць гэта будзе мець "сур'ёзныя наступствы" для Украіны і ЕС і можа паставіць пад пагрозу заключэнне пагаднення арыенцір асацыяцыі, ЕЗ па знешняй палітыцы Кэтрын Эштан гаворыцца ў заяве.

Еўрапейскія лідэры асудзілі выпадку як палітычна матываваны, і намякнуў, што яны наўрад ці ратыфікаваць свабоднага гандлю і пагадненні аб асацыяцыі з Украінай, праект чатырох гадоў у працэсе станаўлення.

Выпрабаванне палярызаваных грамадскае меркаванне ў былыя савецкія рэспублікі і выклікаў вулічныя дэманстрацыі супраць Януковіча. Яно было адкладзенае на 12 верасня да аўторка пасля ЗША і ЕС выказалі заклапочанасць з нагоды яе пераследу.

З тых часоў ЕЗ зрабіла больш жорсткім сваю пазіцыю далей, папярэдзіўшы Януковіча гэта можа лому плануецца двухбаковыя дамовы аб свабодным гандлі і палітычнай асацыяцыі, калі Цімашэнка ў турму.

Прызнаючы, непрывабны наступствы для Ўкраіны, Януковіч сказаў, што разумее занепакоенасць ЕС па гэтай справе, і падкрэсліў, што рашэнне было не канчатковым.

"Сёння суд вынес сваё рашэнне ў рамках дзеючага крымінальнага кодэкса. Гэта не канчатковае рашэнне", сказаў прэзідэнт журналістам.

Некалькі членаў Еўрапейскага парламента заявіў, што дадзены прысуд Цімашэнка, візіт Януковіча ў Брусэль, прызначаны на 20 кастрычніка, павінны быць адмененыя.

Белы дом асудзіў прысуд як "палітычна матываваны судовы пераслед", і заклікаў украінскія ўлады забяспечыць выпуск Цімашэнка і іншых членаў апазіцыі.

"Абвінавачванні, вылучаныя супраць г-жа Цімашэнка і яе правядзенне судовага разбору, а таксама перасьлед іншых лідэраў апазіцыі і членаў папярэдняга ўрада, выклікалі сур'ёзную заклапочанасць ўрада прыхільнасць Украіны да дэмакратыі і вяршэнства закона", Белы Дом гаворыцца ў заяве.

Сёння Юлія Цімашэнка атрымаў 7 гадоў турмы за імпарт прыроднага газу з Расіі ў 2009 годзе, калі яна была прэм'ер-міністрам Украіны. Сёння, апрануты ў куртку крэмавага колеру з пульхнымі плячыма і свежыя плеценыя халы на галаве Юліі Цімашэнка даведалася, што ёй давялося заплаціць Украіне $ 150 мільёнаў. На ўзровень аплаты для ўкраінскіх зняволеных гэта можа заняць Юлія Цімашэнка 785 гадоў святло выплачваць грошы.

Цягнік для прыняцця Украіны ў НАТА магчыма, толькі што пакінуў станцыю за перакананьні былога прэм'ер-міністра Юліі Цімашэнка і Хала валасоў.

Кэтрын Эштан, Еўрапейскага саюза па знешняй палітыцы, асудзіў прысуд, заявіўшы, што пацвярджае асцярогі ", што правасуддзе прымяняецца выбарачна ў палітычна матываваных пераследаў лідэраў апазіцыі". Яна папярэдзіла, што ён рызыкаваў "сур'ёзныя наступствы" для надзей Украіны на збліжэнне з ЕС, у прыватнасці аб свабодным гандлі і пагадненне аб партнёрстве ў цяперашні час вядуцца перамовы.

Кіруючая таксама звярнуў гнеў з Масквы, які хвалюецца, таму перакананні сп-ні Цімашэнка, звязаных з 2009 здзелка для Рускага паставак прыроднага газу, у якіх Кіеў пагадзіўся плаціць высокія цэны на паліва. Кіеў прыгразіў аспрэчыць дамову ў судзе, пазіцыя Масквы мае аспрэчваецца.

Прызнаючы, што празаходнюю пазіцыю г-жа Цімашэнка зрабіла яе "палітычным апанентам", сказаў Пуцін у тэлевізійным каментарыі падчас візіту ў Кітай ", я сапраўды не разумею, што яны далі ёй сем гадоў". МЗС Расіі таксама адзначыў абвінавачванні судовы працэс быў палітычна матываваным, жалячыся на "відавочныя анты-Расія падтэкст ва ўсёй гісторыі".

Але ў Маскве з'явіўся, верагодна, будзе галоўным бенефіцыярам ад напружанасці ў адносінах паміж Кіевам і Захадам. Г-н Пуцін дамогся вызначаных поспехаў у апошнія гады для аднаўлення ўплыву Масквы ў былым Савецкім Саюзе, аказваючы ціск на празаходні ўрад і заляцанні саюзнікаў з гандлёва-эканамічных здзелак. Масква настойвае на Кіеў, каб далучыцца да ўзначаленай Расеяй гандлёвага блёку, якія былі б несумяшчальныя з прапанаванай угодай з ЕС.

Аўторак, Крэмль, здавалася, імкнуліся захаваць спасылкі адкрываюцца з Кіевам, заявіўшы, што прэзідэнт Расіі Дзмітрый Мядзведзеў наведае Украіну для перамоў на наступным тыдні. Украінскія чыноўнікі сказалі кампраміс па цане на газ на наступны год можа прыйсці на працягу некалькіх тыдняў.

Адміністрацыя Януковіча неаднаразова адмаўляў якую-небудзь палітычную матывацыю ў суд. Заходнія дыпламаты былі ўсталяваныя інтэнсіўныя кампаніі ў апошнія тыдні заахвочваць Кіеў адступіць ад асуджэння або знайсці спосаб, каб пазбегнуць турэмнага зняволення для сп-ні
Цімашэнка.

Крыніцы:
NYTimes.com

1 comment:

  1. Усім прывітанне, мяне завуць Тэрэза Уокер, я замужам за 20 гадоў з маім мужам, і ў нас ёсць два сына. Старэйшына адзін 16 гадоў. Мой муж любіў мяне шмат, але за апошнія 5 месяцаў ён удзельнічае ў справе з 32-гадовым супрацоўнікам. Зараз ён на 47. Я ніколі не ўяўляў сабе гэта, але чамусьці яго стаўленне да мяне і дзецям, яго са спазненнем з офіса прымусіла мяне задумацца над гэтым пытаннем і 15 дзён, перш чым ён прызнаўся, што так, ён прыцягваць, і яны мелі сэкс таксама. Ён прывёў яе ў маёй пасцелі, калі я быў у офісе. Нават на мой 20-й гадавіны на маршы, я трымаю сябе ад сэксу, як мы робім гэта на юбілейным дзень, гэта будзе наш мядовы месяц зноў, ён ведае, што, але ён зрабіў гэта да юбілейнага дня на маёй ложка, гэта значыць, мае пачуцці былі цалкам бескарысная да яго, ён шукае прабачэння і пазбягаючы Affair партнёра і адкінуў яе. Гэта дакладна, але маё псіхічнае стан поўнай агоніі, пачуцці не ганьбіць ім не можа ігнараваць вобраз іх кахання рашэнняў. Ён выявіў, што ў апошні час дзяўчына мае так шмат адносіны з іншым чалавекам. Яна была не лаяльна да яго, так што нянавісьць толькі ў яго свядомасці для яе, і ён хоча, каб я, як і раней, ён хоча любіць мяне больш, ён у асноўным добры чалавек, добры бацька. Існуе не папярэдні рэкорд ён робіць гэта. Ён сапраўды любіў яе? Што я павінен рабіць? Я адчуваю pain.I яго вельмі любіў, але цяпер адчуваю сябе зганьбілі ім ... Я думаю, што я не магу забыць і аднавіць боль, я хачу перадаць яму, колькі ён любіць яго, часам пагражае яму. Часам інфармуючы яго, калі ён у стане пакінуць сваю сям'ю, яна выйдзе за яго замуж. І яна хоча, каб пераканаць яго, што я, як жонка, якая не адпавядала яго. Я таксама можа быць мець справу. Я не павінен жыць з ім. На самай справе яна хоча заваяваць мяне, як яна разведзеная, яна сказала, часам яна раўнавала аб нашых адносінах, і яна Віль загубіць мяне, узяўшы мой муж. У мяне было не думаць, пакуль, калі я натыкнуўся на д-р Джозэф UGO электроннай пошты ў Інтэрнэце аб тым, як ён дапамог так шмат людзей атрымліваюць іх былыя таму і дапамагчы выправіць адносіны і зрабіць людзей шчаслівымі ў іх адносінах, я растлумачыў сваю сітуацыю з ім і ён дапамог мне на працягу 7 дзён, сёння шчаслівы, што ён дапамог мне, і я з гонарам магу сказаць, што мой муж зараз са мной зноў, і ён цяпер закаханы ў мяне, як ніколі раней. Вы маеце патрэбу ў якой-небудзь дапамогі ў вашых адносінах, як атрымаць назад ваш мужчына, жонка, сябар, сяброўка, выйграючы латарэй, травяныя лекі ад хваробы або працу прасоўвання, гледачы чытаюць мой пост, які мае патрэбу ў любы дапамогі ў дачыненні да любых жыццёвых праблем, павінны звязацца з ім.

    CONTACT -Email: doctorjosephugo@gmail.com
    WhatsApp: 34631686040

    ReplyDelete