Thursday, October 4, 2012

Indové a Pákistánci v poslední době spor bude nahá


Indové a Pákistánci v poslední době spor bude nahá

Zuřivost vybuchla v jižní Asii časopisu mužů je zapojení, pákistánského a herečku nahou Zdánlivě tetování z iniciál špionážní agentury Pákistánu na její paži. Vřava Následuje uvolnění vydání FHM Indie prosince, který se vyznačuje veena Malik obrazovky hvězdy představovat nahou Účinkují na jeho krytu.

Herečka tvrdí, že snímky byly vykastrovaný a její dohoda Malthus byl s časopis porušen. Poněkud bizarně, vzhledem k obraz roztažený přes kryt, Malik trval na tom, že nikdy události pózovala nahá pro časopis. Veena Malik podala žalobu proti pomluvy indického časopisu na titulní fotografii svého pózuje nahá s iniciály z rozvědky Pákistánu na její paži. Malik mluvčí Sohail Rasheed, včera řekl, že herečka hledá 100 milionů rupií WAS (1.900.000 dolar) na náhradu škody od FHMIndia, který trvá nahá kryt natáčení bylo skutečné a konsensuální. "Obraz morphed byl," uvedl Rasheed v Islámábádu s tím, časopis zaměřený To už Malik je "důvěryhodnost a charakter".

Na druhé straně, Indie FHM editor Kabeer Sharma řekl, že je zmatený obviněním Malik je. "My jsme se foto-nakupovali, nebo předstírají kryt. To je to, co vypadá, že má úžasný tělo," řekl Sharma.

Zatímco Malik je představovat na obálce zachovává nedostatečnou míru skromnosti, každý nahota stále odsuzoval velice konzervativní Indii - a opravdu v převážně muslimské Pákistán. Pláč, Mohammad Aslam Malik vysloužilý voják, 56, řekl: "Já jsem ji popřel, jsem přerušil veškeré styky s ní a já nechci, aby podílet se na cokoliv Máte nějaké skromné ​​prostředky, které mám, dokud není vymazán z diskuse a Sliby nejsou Indii navštívili znovu. " Pan Aslam řekl, že jsem nepodpořil dcery zábavní průmysl kariéra historické a řekl bych potrestal doufá, že úřady v případě shledán vinným historické dceru pózuje nahá: "tak to není vše druhá žena by si dělat takovou věc".

Právník Ayaz Malik Bilawala řečeno, že CNN se snaží 1.900.000 dolarů v odškodném. Bilawala řekl publikace "podváděl" svého klienta a poupravené nahé fotografie. "Jednání (v soudu) začne brzy," řekl jsem. Řekl jsem, že BBC byla "podveden a oklamán," a že "Měla focení, ale tam byl žádná nahota. Měla něco na sebe. "Přidání Bilawala To ona byla ukazována události fotografie před zveřejněním pro její pečeť a že ona byla představila fotografie s oblečení se jí ukázal. Nezpochybnila ISI Bilawala tisk na levé Malik horních ramen světě je velké množství organizací, ale řekl, použil stejnou zkratku. Odmítl jsem poznámku o granát-jako objekt.

To není Malika první diskuse. Ona vyvolalo rozruch před dvěma lety, kdy se ona její bývalý přítel, který si vyžádal, pákistánského hráče kriketu, byl zapojený do bodové upevnění mezinárodní zápasy. O rok později, herečka dostal pod oheň od pákistánských duchovních, kteří odsoudily její chování v indické televizní reality show "Big Boss", jako "neislámské".

Zdroje:


No comments:

Post a Comment