Tuesday, January 31, 2012

El naixement d'una màquina de fer diners: linkedin.com



El naixement d'una màquina de fer diners: linkedin.com

LinkedIn com començar

Va ser fundada per LinkedIn Reid Hoffman el 2003. Hoffman va obtenir un Mestratge en Filosofia per la Universitat d'Oxford, on va ser becari de Marshall, i una llicenciatura en sistemes simbòlics de la Universitat de Stanford, on es va graduar amb distinció. En universitats de Stanford i Oxford, va estudiar la ciència cognitiva, intel · ligència artificial i la filosofia. Com ell diu, ell sempre hadd un interès en com millorar els ecosistemes del Poble, ja sigui l'economia o l'educació cívica o l'educació.

En general, que són graduats universitaris s'han graduat amb honors el primer objectiu o un pla per convertir-se en un erudit, i Reid Hoffman, no va ser una excepció. Però ell va començar a canviar d'opinió, no because diu, si vostè es converteix en un erudit i publicar en una àrea, només 50 persones el llegeixin o com Will.

Per tant ha treballat per a Apple i Fujitsu, va dir SocialNet Abans de començar, una primerenca lloc de xarxes socials. No està d'acord amb la direcció que anava, així que vaig parlar amb Peter Thiel, cofundador de PayPal, Whom sabia de Stanford. Ell va dir, "Vine i uneix-te a nosaltres. Ajuda'ns a PayPal." I Reid Hoffman es va unir a PayPal.

Era al responsable de PayPal per a totes les relacions exteriors, inclosos els pagaments d'infraestructura, desenvolupament de negocis, internacionals, governamentals i legals. Reid va ser instrumental per l'adquisició de PayPal d'eBay i Responsable d'Aliances amb Intuit, Visa, MasterCard i Wells Fargo.

Hoffman era conscient tot el temps, com l'Internet pot permetre a tots els individus als que estableixen aquests perfils en línia perquè la gent que "puc trobar. Eu Et capaç d'usar la seva xarxa per accedir a les persones per traçar millor el camí. Pel que va utilitzar els diners de PayPal per posar fi a LinkedIn. Bàsicament, va esbossar el que ell pensava podria jurar el producte, es van reunir el model de negoci, i va començar a contractar a la gent, va dir.

De fet, si algú sap el valor de les connexions, és Reid Hoffman. El maig de 2003, l'ex Inc Apple. LinkedIn i executiu de PayPal llançat fora del saló històric, convidant a 350 dels contactes històrics per unir-se als perfils històrics de la xarxa i crear un de propi. A finals d'aquest mes, 4.500 hadd de LinkedIn.

La companyia va ser fundada per Reid Hoffman i membres fundadors de l'equip de PayPal i Socialnet.com. Els blaus són Allen, Eric Ly, Jean-Luc Vaillant, Hower Lee, Konstantin Guericke, Stephen Beitzel, David Eves, Ian McNish, Pujante Yan, i Chris Saccheri. Van arribar en l'any 2003 de Sequoia finançament de capital, i es va trencar va començar a fer que la gent cada vegada més en el seu servei. La Bega tots a donar-se compte del seu valor.

Entre les sol · licituds inicials de LinkedIn permet als membres a mostrar són la lectura de llibres, i va permetre als membres per mostrar la seva més recent entrades de bloc dins del seu perfil de LinkedIn. El novembre de 2010, les empreses de LinkedIn permet a la llista de productes i serveis de les pàgines de Perfil de l'empresa, sinó que també va permetre els membres de LinkedIn "recomanar" Productes i Serveis i escriure comentaris. LinkedIn també dóna suport a la formació de grups d'interès, i el 24 de març, 2011 No 870.612 grups de pertinença a aquest tipus, el arriba a 377.000. La majoria dels grups més grans s'empren relacionats, mentre que una gamma molt àmplia de temes també estan coberts. Aquests grups són principalment al voltant dels temes professionals i de carrera, i actualment hi ha 128.000 grups d'alumnes tant a nivell acadèmic i empresarial.

Al juny de 2008, Sequoia Capital, Greylock Partners, i altres empreses de capital risc va adquirir una participació del 5% en la companyia per $ 53 milions, l'empresa que dóna una valoració post-diners d'aproximadament $ 1 mil milions. Al 3 de novembre de 2011, LinkedIn opera la xarxa del món Llargs professional a Internet amb més de 135 milions de membres en més de 200 països i territoris. Cinquanta-nou per cent dels membres de LinkedIn estan ubicats fora dels Estats Units.

De fet, els membres de tots els països i territoris es permet excepció dels membres dels estafadors, Iran, Corea del Nord, Sudan o els ulls. LinkedIn diu: "en si mateix, i com a qüestió de política corporativa, no permetem Comptes o membre l'accés al nostre lloc dels estafadors, Iran, Corea del Nord, Sudan o els ulls.

Basat en la tercera quater 2011 mètriques, els membres de LinkedIn estan en camí a ser més de quatre mil milions de recerques a la plataforma de LinkedIn el 2011. D'acord amb comScore, els visitants únics (inclosos els membres i no membres) una mitjana de 87,6 milions en el trimestre. Al setembre, LinkedIn Classificat com el lloc web més visitat de tot el món 34, segons comScore, per sobre de 54 fa tot just un any. ComScore de 7,6 milions de pàgines vistes en el tercer quater. Això inclou 135 milions de professionals de tot el món a partir del 3 novembre 2011

126 Total Percentatge d'ingressos avançat any rere any a US $ 139 milions. Aquest va ser el vuitè consecutiu quater de la línia d'acceleració de la part superior i el creixement cinquè trimestre consecutiu de creixement per cent més que 100. Els ingressos de contractació solucions va ser de $ 71,0 milions, augmentant un 160 per cent en comparació amb el període de l'any anterior. Al barri, les solucions de contractació comprèn el 51 per cent dels ingressos totals enfront del 44 per cent l'any passat.

Va ser de Màrqueting Solucions d'ingressos $ 40,1 milions, l'augment de 113 anys per cent en comparació amb les prioritats. Les subscripcions premium els ingressos de la quater de composició a partir de $ 28,4 milions, un 81 per cent any rere any.

Reid Hoffman i Weiner Jeff han estat nomenats d'Ernst & Young a l'Empresari Nacional del Any 2011 Guanyadors dels Premis general. Hoffman i Weiner van ser els seus reconeguts per la utilització de dons complementaris per treballar en la recerca d'una causa comuna, que és connectar a professionals de tot el món en formes mai abans imaginades.

Fonts:
online.wsj

No comments:

Post a Comment