Wednesday, February 8, 2012

Ako Zistili, že Titanic


Ako Zistili, že Titanic

V roku 1983, US Navy 's Office pre námorný výskum (ONR), a neskôr Úrad námornej technológie (ONT), získal 2,8 milióna dolárov na vybudovanie DSL revolučný skúmanie systému vozidla tzv Argo / Jason. Prvá fáza vývoja, ktorá bola snaha budovanie systému hľadanie Argo, ťahané vozidlo s nízkou úrovňou osvetlenia kamery TV a schopné pracovať až do hĺbky 20.000 stôp. Argo bol úspešne testovaný v lete 1985 v Titanic mieste, v Discovery luxusný parník VYPLÝVAJÚCE je.

Testovanie prototypu Jason vozidla, diaľkové ovládanie oveľa menšie a priviazal vozidlá menom Jason Jr a vývoj optických vlákien manipulačný systém pre použitie v hlbokom mori bol hlavný problém v roku 1986. Káble z optických vlákien, aj keď dnes bežné, bol nie v použití na voľnom mori a vyžaduje značné technické pokroky. Tradičné koaxiálny kábel unlikable s obmedzenou šírkou pásma, káble z optických vlákien umožňuje prenos veľkého množstva farebných snímok, ďalšie údaje a silu. Nikto úspešne prevádzkuje ROV mal v hlbokej vode, sa bežne používa pre kábel z optických vlákien ako je tento systém v hlbokom mori.

Pôvodný po dôchodca Jason bol o desať rokov úspešnej prevádzky v roku 2002 a nahradiť existujúce Jason, schopné dosiahnuť hĺbku až 6,500 m (21,320 ft). Tohto vozidla, v súčasnej dobe na mori v západnom Pacifiku, je súčasťou Národného U. S. Hluboká zariadenie, ktoré funguje od zaplavenie WHOI pre výskum oceánu americká komunita.

Zlepšenie vozidla vrátane elektroniky niekoľko vylepšení a doplnenie systému TARGET akustické, ktorý umožňuje vysielať zosilňovače zvukov spojených s prevádzkovou ponorka, zlepšenie realizmus Cieľ školenia predstavované k ASW jednotiek. Akustické cieľ bol požiadavka, Johnston hovorí: "Vzhľadom k tomu, ASW posádky nájsť a použiť sonobuoys sledovať podmorský pozíciu. Inštaláciou týchto aktualizácií, budú mať nielen výučbu pomocou vizuálnej detekcie a povrchové radary, ale aj pomocou sonobuoys a ďalšie akustické systémy. Takže pes AMPS predstavuje realistickejší cieľ zvýšením blízko povrchu periskop STI na pár minút, čo dáva posádke ASW príležitosť pozrieť sa na vozidlo s radarom, a potom ponorí, že sa im akustický perspektívu. "Johnston dodal, že niekoľko iterácií tohto druhu cvičenia by mohlo byť dosiahnuté, simulácie ponorky činnosť v pobrežnej oblasti.

Od novembra 2001, akceptačné testovanie bolo dosiahnuté, a vozidlo dostal PMRF. Členovia kvalifikovaní pracovníci divízie ITT Potom, dodávateľ spoločnosť použila v objekte, ktorý prevádzkuje a udržiava následne AMPS. Po prijatí, PMRF žiadali upgrade práce na vozidle. "Prvá vec, ktorú sme urobili, bolo zlepšiť dizajn elektroniky tým, že optimalizuje zapojenie a umiestnenie zariadenia," Johnston. "Urobili sme to na zlepšenie obslužnosti, čo údržbu zariadenia oveľa jednoduchšie. Údržbe techniky môžete ľahko nájsť riešenie problémov viac kontrolných bodov, vedenie stopy, a nahradiť chybné komponenty a senzory. Komponenty boli tiež upravené a odtienenie minimalizuje elektromagnetické rušenie a Stock. Tiež postavený ďalšiu sadu elektroniky, takže v prípade problému na palube, môže Všetka elektronika septembra nahrádza rezervné, zosilňovače minimalizuje prestoje. Kým AMPS je stále on-line, technici opraviť elektronického psa problém offline. "Nová elektronika boli postavené na základe zmluvy s EG & G a testované pre splnenie vo West Bethesda operačný kód v laboratóriu 5300 elektroniky priestoru.

Zdroje:

No comments:

Post a Comment