Friday, February 10, 2012

Защо имаме нужда от търговски камари


Защо имаме нужда от търговски камари

Най-старото познато съществуващата камера в англоговорящия свят с непрекъснато записи на Глазгоу търговска камара, която е основана през 1783. Докато първата търговска камара е основана през 1599 в Марсилия, Франция. Най-голямата търговска камара в Обединеното кралство е Манчестър търговска камара с повече от 5000 членове.

 В Съединените щати, търговски камари съществуват заедно и рамо до рамо с на Better Business Bureau (BBB). Търговски камари представляват интересите на бизнеса, докато BBB представлява интересите на широката общественост.

Докато BBB е орган, който да обвързва своите членове под официална доктрина в операции (и по този начин, може да ги премахнете, ако възникнат оплаквания по отношение на техните услуги), местните членство камера е строго доброволно.

В допълнение към националните търговски камари и други търговски камари по-голям мащаб, като Eurochambres на търговията, и Международната търговска камара (ICC)

Основните дейности на двустранна търговска камара, включват:
Предоставяне на полезни бизнес контакти.
Предоставяне на бизнес услуги, включително превод, тълкуване и проучване на пазара.
Събития и мрежи възможности.
Предоставяне на бизнес курсове и семинари.

Осъществява мониторинг на нови законодателни предложения, които могат да засегнат интересите на държавите-

Търговска камара също работи и като лидер на граждански проекти в рамките на общността. Местната търговска камара предлага спонсорство на местни програми за подобряване като средство за подобряване на привлекателността на града. Местните власти често се обръщат към Търговската камара на първо място, когато се търси становището на бизнес общността. Членството в търговска камара е най-общо като мощен одобрение от видни местни бизнес лидери.

Използвана литература:



No comments:

Post a Comment