Monday, February 27, 2012

Reform af den kinesiske kultur aktiviteter under reklameforbud tv-dramaer


Reform af den kinesiske kultur aktiviteter under reklameforbud tv-dramaer

Kina har bestilt et forbud mod tv-reklamer i løbet af dets dramaer som en del af reformen af ​​kulturelle aktiviteter.

Annoncer vil ikke blive tilladt i midten af ​​programmer der varer 45 minutter fra 1. januar næste år.

Dette var myndigheder sagde i tråd med "ånd" af en nylig kommunistiske partis møde. The State Administration for Radio, Film og TV på mandag nye regler, der begrænser Udstedt Afbrydelse af reklamer fra tv-dramaer, der giver dem mulighed for at luft kun back-to-back entre programmer.

Indenlandske virksomheder er de største spenders på kinesisk tv-reklamer, men nogle udenlandske mærker som Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble og Sony er også til stede. Zhao sagde den nye forordninger ville skabe kaos, som kortfristede tv-reklamer netværk genforhandle, som blev bortauktioneret slots så sent som i denne måned.

Tidligere i denne måned, både udenlandske og indenlandske virksomheder betalte en rekord 14.260 millioner yuan, eller Om 2250 millioner dollars for rettighederne til at reklamere for næste år på landets største netværk, China Central Television.Volkswagen AG, for eksempel, pantsat $ 45600000 i auktionen , Ifølge kinesisk reklamebureau Charm Communications.

Kina er ikke alene i jagten Against STI annoncer. I 2008 foreslog den franske præsident Nicolas Sarkozy initiativ til at forbyde lignende annoncer på offentlige net Frankrig Tv, efter samme model som britiske British Broadcasting Corp Men i 2010, Mr. Sarkozy, møder modstand fra virksomheder, faldt indsats. Sydkoreanske dramaer på broadcast-stationer kører uafbrudt.

Dramaer er blandt de mest populære shows på kinesisk tv, og i løbet luftning prime time, tiltrække nogle af de højeste reklameindtægter. Dette var myndigheder sagde i tråd med "ånd" af en nylig kommunistiske partis møde.

The State Administration for Radio, Film og fjernsyn, en arm af propaganda-afdelingen i løbet af de sidste to har optrappet STI indblanding år i tv-net 'Operations. I 2010, skal den skæres mængden af ​​reklamer stationer sender i den bedste sendetid Kunne med en fjerdedel. I år, du skubbede den til at skære underholdning programmering netværk til Fordel for moralsk opbyggelig shows.

Tidligere på året, regulatoren Forced Hunan TV, Kinas mest kommercielt succesfulde provinsielle tv, at tage "Supergirl", landets første og mest succesfulde talent show, off luften. Embedsmænd fortalte underholdnings-selskab, bør tage en bagsædet til "værdier, ansvarlighed og kvalitet".

TV-stationer er klar over, hvad denne seneste flytte Om betyder for dem selv - De siger, det vil resultere i et tab af indtægter. "Det siges, at tv-net nu overvejer at afkorte længden af ​​en episode fra de oprindelige 60 minutter til 30 minutter, og derefter mellem reklamer udsendt disse kan!" Skrev Yantao Bi, direktør for reklame fakultet ved Hainan University, På Hans microblog.

Flytningen synes ikke mærkeligt eller forkert at medlemmer af partiet, der ved, at det kommunistiske partis kontrol over dig altid fastholdt kulturelle aktiviteter. I en nylig debaucle, Havde howeve, Kulturministeriet at annullere den første årlige fredspris kinesere, Kinas svar på Nobels fredspris sidste år, som blev givet til en kinesisk systemkritiker og fange betragtes som farlig af regeringen.

Kunstnere, Kulturministeriet sat i spidsen for prisen valgte Vladimir Putin, hvorefter ministeriet lukke sagen.

Kilder:

No comments:

Post a Comment