W 1983 r. U. Navy 's Office of Naval Research (ONR), a potem Office of Naval Technology (ONT), Nagroda 2.800.000 dolary DSL zbudować Rewolucyjny system badania pojazdu o nazwie Argo / Jason. W pierwszej fazie rozwoju, który został budynku wysiłku systemu Argo wyszukiwania, pojazd ciągniony wyposażony w słabym świetle kamer telewizyjnych poziom i może pracować na głębokości 20,000 stóp. Argo został z powodzeniem przetestowany w lecie 1985 roku Titanic miejscu, w odkryciu na luksus liniowej WYNIKAJĄCE jest.
Testowanie prototypu Jason pojazdu, zdalnie sterowany znacznie mniejsze lub na uwięzi pojazd o nazwie Jason Jr i Rozwoju z włókna światłowodowego systemu obsługi do zastosowania w głębinowych było poważnym wyzwaniem w 1986 roku. Kable światłowodowe, choć powszechne, nie były w użyciu w głębinach morskich i wymaga znacznego postępu techniki. Tradycyjny kabel koncentryczny unlikable o ograniczonej przepustowości, światłowody pozwalają transmisji ogromnych ilości obrazów kolorów, innych danych i zasilania. Nikt z powodzeniem eksploatowane ROV HAD w bardzo głębokiej wodzie, zazwyczaj używany do światłowodowego systemu drut jak to w głębokim morzu.
Oryginał po emeryturze Jason dziesięć lat pomyślnych operacji w 2002 roku i zastąpić obecnego Jason, w stanie osiągnąć głębokości do 6.500 metrów (21.320 stóp). Tego pojazdu, w chwili obecnej na morzu na zachodnim Pacyfiku, jest częścią U. S. Głębokie zanurzenie National Facility obsługiwane przez WHOI do oceanu społeczności naukowej American.
Ulepszenia obejmują elektroniki pojazdu kilka ulepszeń i Dodanie system akustyczny cel, który umożliwia AMPS do transmisji dźwięków związanych z łodzi podwodnej operacyjnych, zwiększenia realizmu cel szkolenia Przedstawione do jednostek ASW. Akustycznych celem było żądanie, Johnston mówi: "Ponieważ załogi ASW, aby zlokalizować i wykorzystać do śledzenia okrętów podwodnych sonobuoys pozycji. Instalując te aktualizacje, będą mieli nie tylko trening przy użyciu wizualnych wykrywania radarów i powierzchni, ale także za pomocą sonobuoys i inne systemy akustyczne. Więc AMPS psa przedstawi bardziej realistyczny cel, podnosząc się blisko powierzchni STI peryskop na kilka minut, dając załodze ASW to okazja do spojrzenia na pojazd z radarem, a następnie zanurzenie, dając im akustycznej perspektywy. "Johnston dodał, że kilku iteracji Ten rodzaj ćwiczeń można by osiągnąć, symulacji łodzi podwodnej aktywności w przybrzeżnej strefie.
W listopadzie 2001 roku, testy akceptacyjne, co dokonano, a pojazd został przyjęty przez PMRF. Użytkownicy Wyszkolony personel oddziału ITT Następnie firmy wykonawcy Używane przez zakład, który obsługuje i utrzymuje następnie AMPS. Po akceptacji, PMRF poproszona o pracę aktualizacja odbywa się na pojeździe. "Pierwszą rzeczą, jaką zrobiliśmy była poprawa projektowania elektroniki poprzez usprawnienie połączeń oraz rozmieszczenie urządzeń," Johnston. "Zrobiliśmy to w celu poprawy użyteczności, co sprawia, konserwacji urządzeń znacznie łatwiejsze. Techników utrzymania mogą łatwo znaleźć więcej problemów przejść, okablowanie śladu, i wymienić wadliwe elementy i czujniki. Składniki zostały również uporządkowane i zabezpieczone, aby zminimalizować zakłócenia elektromagnetyczne i fotografii. Mamy również wbudowany dodatkowy zestaw elektroniki, więc w razie problemów na pokładzie, Cała elektronika września można zastąpić zapasowy komplet, AMPS Minimalizacja przestojów. Podczas AMPS jest nadal online, technikami elektronicznej problem psów w trybie offline. "Nowej elektroniki zostały skonstruowane na podstawie umowy z EG & G i przetestowane pod kątem zgodności z West Operacyjnego Bethesda kodu w przestrzeni laboratoryjnej 5300 elektroniki.
Źródła:
No comments:
Post a Comment