Enerģijas taupīšana un vēja piedziņas rotora kuģiem
1925 gada martā, Popular-Mechanics Featured inovācijas sauc "rotora kuģis", izgudroja vācu inženieris Anton Flettner. Kuģis tika pasniegts kā "pirmais jaunums buru kuģiem, jo ātrāk jūrasbraucēji atklāja tās varētu izmantot vēja enerģiju." Buckau, pirmo rotora kuģiem, kas iekļauti two dobi torņi tērauda, 10 pēdas diametrā un 65 pēdas . garš, montēts uz šarnīri powered by 9 Zs motors. Torņi izmantoti Magnus ietekmi pretvēja straumju panākot rotējošu cilindru iedarboties spēku aptuveni taisnā leņķī virziena vējš. Pēc sākotnējas no motors Jumpstart, balonu kustības, ko izraisa kuģi, lai sekmētu, PM ziņots. Tās dizaineri apgalvo kuģis outran citu burinieku kā arī kravu tvaikoņi. Pamata ideja bija izmantot Magnus efektu.
Pēc pabeigšanas tās pētījumu Buckau kas uz viņas pirmais reiss, 1925 februārī, no Dancigas uz Skotiju pāri Ziemeļjūrā. Rotori izdevās izturēt pat stormiest laika, un rotora kuģis varētu pat laikā, ti, buru vējā 20-30 grādiem, kamēr kuģis ar tās sākotnējo buru iekārta nevarēja lavierēt tuvāk par 45 grādiem uz vēju. Vairāk nekā 80 gadus pēc rotora kuģa dzimšanas un nāve dzinējiem izrādījās vispraktiskākais laikā inženieru meklē modernas metodes izmantošana ļautu vēji dzīt kravas kuģiem.
Lielākā daļa rotora kuģiem ir sistēma ar elektrisko motoru, kas ļauj pārtraukt vai Sākotnējā uz rotora, ko jūrnieks. Tas ļauj jūrnieks kontrolēt rotora RPM un virzienu spin. Tomēr Buckau kas tika pārdēvēta par Baden Baden got iznīcina Karību vētra gadā 1930. Vēlāk viņš uzcēla daudz uzlabotas Rotor Ship, ko izmanto vēl šodien.
E-Ship no "Enercon", viens no pasaules vadošajiem uzņēmumiem, kas vēja enerģijas nozarē no Vācijas 1. E-Ship 1 izmanto vēja enerģiju, kas paredz samazināt degvielas izmaksas un palīdz samazināt arī emisijas. Atšķirībā no Beluga Skysail, kas izmanto milzīgu parasail, E-Ship 1 izmanto četrus milzu 25 metrus augsts, 4 metru diametrā, rotējošās, vertikāla metāla burāšana rotors novietots two priekšu un divi atpakaļ, lai izmantotu vēja enerģiju. E-Ship 1 ir izveidots, lai samazināt degvielas izmaksas par 30 procentiem.
Tehniskie dati E-Ship 1:
Garums: 130 metri
Platums: 22,5 metri
Iegrime: 6-9 metri
Tonnāžas: 10,500 TDW / 9,700 TDW
Ātrums: 17,5 mezgli
Motora jauda: 2 x 3500 kW
Korpusa vibratea kad tornis griežas pie vairākiem simtiem rpm, un bultskrūvēm ar lencēm varētu pārtraukt vibrācijas. Tagad, ar naftas cenu kāpumu, Magnus Effect kuģis ir atpakaļ. Tās dizains ir izstrādāts attiecībā uz kuģiem ar visām klasēm un mērinstrumentiem testi ir pierādījuši, ierīces efektivitāti. Uz rotora-palīdz windship dienā, var beidzot tikt pie rokas.
Tad nāca Ievadiet Bergeson, kuģubūvē ar grādu MIT, kurš savu dzīvi bija pavadījis kuģu būves nozarē, uzraugot ražošanas atomzemūdenēm par General Dynamics un darbību, kā galvenais vadītājs divi galvenie kuģu būvētavām. In 1979 viņš izveidoja Vējš Ship atbalstīt ideju, un, kā viņa pirmais lielais projekts, uzņēmās pētījumu par buru jaudas ASV Jūras administrācijā.
Bergeson pamanīju, ka neskatoties uz to, ka Flettner ir rotors kuģa strādāja, un vismaz vienu citu rotoru kuģis iegāja komerciālos pakalpojumus, ideja pamazām nomira. "Kuģniecības nozare nav rūp enerģijas taupīšana," sacīja Bergeson. "Oil bija dimetānnaftalīns barelu un bija aizstāt akmeņogles. Un par šo laiku Flettner pagriezās pret projektēšana lidmašīnas.
Bergeson izteikt savu teoriju testu 1981. Viņš ir paredzēti 3000 kvadrātpēda bura 3100-ton kravnesība kuģis Mini Lāce, kravas, kas darbojas Karību no New Orleans. Viņa aprēķini liecina, ka degvielas ietaupījumu vidēji būtu aptuveni 20 procentiem. Pēc 18 mēnešu darbības, kuģa īpašnieks publicēts faktiskajiem rezultātiem. Ietaupījumi ir atbilstošu 24 procentiem.
Avoti:
flettnerpat
No comments:
Post a Comment