Кітай загадаў забараніць на тэлебачанні рэкламу НА ЯЕ драмы ў рамках рэформы культурнай дзейнасці.
Аб'явы не будуць дапушчаныя ў сярэдзіне праграм працягласцю 45 хвілін з 1 студзеня наступнага года.
Гэта было Улады заявілі, што ў адпаведнасці з "духам" апошніх камуністычных партыйным сходзе. Дзяржаўная адміністрацыя радыё, кіно і тэлебачання ў панядзелак новыя правілы, якія абмяжоўваюць Выпушчана Перапыненне рэкламай з ТБ драмы, што дазваляе ім паветра толькі спіна да спіны прадпрымальнік праграм.
Айчынныя кампаніі з'яўляюцца найбуйнейшыя марнуюць на кітайскіх рэкламных ролікаў, але некаторыя замежныя брэнды, як Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble і Sony таксама прысутнічаюць. Г-н Чжао сказаў, што новыя правілы будуць ствараць хаос, як кароткі тэрмін тэлеканалаў рэкламу перагледзець Гэта былі прададзеныя з аўкцыёну слотаў зусім нядаўна, у гэтым месяцы.
Раней у гэтым месяцы, як замежныя, так і айчынных кампаній заплацілі рэкордны 14260000000 юаняў, або каля $ 2,25 млрд., за правы на рэкламу ў наступным годзе на найбуйнейшай сеткі краіны, China Central Television.Volkswagen AG, напрыклад, закладзенага 45,6 млн. дал у аўкцыёне , па дадзеных кітайскіх сувязі рэкламнага агенцтва Шарм.
Кітай не самотны ў імкненні супраць ІППШ аб'яваў. У 2008 годзе прэзідэнт Францыі Нікаля Сарказі прапанаваў ініцыятыву аб забароне падобна на рэкламу на сетку агульнага карыстання тэлевізары Францыі, пасля мадэлі Бі-бі-брытанскай карпарацыі, але ў 2010 годзе, г-н Сарказі, Абліцавальныя супраціў бізнесу, знізіліся намаганні. Паўднёвакарэйскія драмы на вяшчальныя станцыі працаваць без перапынкаў.
Драмы з'яўляюцца аднымі з самых папулярных шоў на кітайскім тэлебачанні, а падчас ветрання прайм-тайм, адны з самых высокіх ПРЫЦЯГНУЦЬ даходы ад рэкламы. Гэта было Улады заявілі, што ў адпаведнасці з "духам" апошніх камуністычных партыйным сходзе.
Дзяржаўная адміністрацыя радыё, кіно і тэлебачання, падраздзяленне аддзела прапаганды, за апошнія два актывізавалі ІППШ ўмяшанне гадоў у аперацыях тэлевізійных сетак. У 2010 годзе скараціць колькасць рэкламных ролікаў станцыі, якія вяшчаюць на прайм-тайм маглі б на чвэрць. У гэтым годзе, вы штурхнуў яе, каб скараціць сетак забаўляльныя праграмы на ласку маральна павучальнае шоў.
Раней у гэтым годзе рэгулятар прымусовага Хунань ТБ, самых камерцыйна паспяховых правінцыйных вяшчальнік Кітая, прыняць «Supergirl», Першы і найбольш паспяховых шоў талентаў краіны, з эфіру. Як паведамілі забавак вяшчальнік, якія павінны прыняць задняе сядзенне на «каштоўнасці, адказнасць і якасць».
Тэлевізійных станцыі, якія ясна, што гэты апошні крок Аб азначае для іх, хоць - Яны кажуць, што будзе прыводзіць да страты прыбытку. "Кажуць, што тэлевізійныя сеткі ў цяперашні час разглядае магчымасць скараціць працягласць аднаго эпізоду з арыгінальнага 60 хвілін да 30 хвілін, а затым паміж рэкламай трансляцыі Тыя можа быць!" Пісаў Yantao Bi, дырэктар рэкламы факультэта ў універсітэце Хайнань, На яго мікраблогу.
Гэты крок не здаецца дзіўным ці няправільным членаў партыі, якія ведаюць, што Камуністычная партыя кантроль над вамі заўсёды падтрымліваў культурныя мерапрыемствы. У апошнія debaucle, howeve, Міністэрства культуры прыйшлося адмяніць першай штогадовай прэмію міру кітайскага, адказ Кітая на Нобелеўскую прэмію міру ў мінулым годзе, якая была дадзена кітайскі дысідэнт і вязень лічыцца небяспечным дзяржавай.
Мастакоў, якія Міністэрства культуры ўскладзена адказнасць за прыз абраў Уладзімір Пуцін, пасля чаго міністэрства зачынілі разгляду.
Крыніцы:
BBC News
WSJ.com
rationalia.com
wae4urmind
richardfarnerewsvine
FT.com
Topsy.com
Finance News
huffingtonpost
WSJ.com
rationalia.com
wae4urmind
richardfarnerewsvine
FT.com
Topsy.com
Finance News
huffingtonpost
No comments:
Post a Comment