În 1983, Forţele Navale U. S. Biroul de Naval Research (ONR), şi mai târziu Oficiul de Navale Tehnologie (ONT), atribuit un DSL 2.8 milioane dolari pentru a construi un sistem revoluţionar de vehicul de explorare numit Argo / Jason. Prima fază de dezvoltare, care a fost construirea efortului de a sistemului de căutare Argo, un vehicul remorcat Echipat cu low-lumina camerelor TV nivel şi capabil de a lucra la adâncimi de 20.000 de metri. Argo a fost testat cu succes, în vara anului 1985 pe site-ul Titanic, în descoperirea de lux de linie REZULTĂ lui.
Testarea Jason prototip de vehicul, un vehicul comandă de la distanţă mult mai mică sau legaţi pe nume Jason Jr., şi dezvoltare a unui sistem de fibră optică de manipulare pentru a fi utilizate în adâncime a fost o provocare majoră în 1986. Cabluri cu fibre optice, deşi astăzi comună, nu au fost în uz în adâncime şi necesare progrese semnificative de inginerie. Cablu coaxial tradiţională antipatic cu lăţime de bandă limitată, cabluri de fibra optica permite transmiterea de imagini de mari cantitati de culoare, alte date şi de putere. Nimeni nu a funcţionat cu succes un ROV avut-o în apă foarte adâncă, în mod normal, folosit pentru sistemul de fibră optică de sârmă ca în această adâncime.
Iniţială după-retragere Jason a fost de zece ani de activitate de succes în 2002 şi înlocuirea cu Jason actuale, capabile de a ajunge la adâncimi de 6.500 de metri (21.320 picioare). Acest vehicul, în prezent, la mare, în Pacificul de Vest, este o parte din Facilitatea de U. S. National adâncime operate de scufundare WHOI pentru comunitatea de ocean de cercetare american.
Îmbunătăţirile aduse vehiculului includ upgrade-uri electronice şi multe adăugare a unui sistem acustic ţintă, care permite AMPS de difuzare sunetele asociate cu un submarin de funcţionare, îmbunătăţirea realismul obiectivului de formare Prezentat la unităţile de ASW. Ţintă acustic WS cerere, Johnston spune: "Pentru ca echipajele ASW pentru a localiza şi de a folosi sonobuoys pentru a urmări poziţia submarin. Prin instalarea acestor upgrade-uri, ele vor avea nu numai formarea folosind detectarea vizuală şi radare de suprafaţă, dar şi cu ajutorul sonobuoys şi alte sisteme acustice. Deci, AMPS câine prezenta un obiectiv mai realist prin ridicarea mai aproape de suprafaţa STI periscop pentru câteva minute, dând echipajului de ASW Oportunitatea de a căuta vehiculului cu radar, şi apoi imersie, oferindu-le perspectiva acustic. "Johnston a adăugat că iteraţii mai multe de acest gen de exerciţiu ar putea fi realizat, care simulează activitatea submarine în zona litoralului.
Până în noiembrie 2001, acceptarea de testare fusese realizat, iar vehiculul a fost primit de PMRF. Membrii Formarea personalului de diviziune ITT Apoi, o companie de contractant de second hand de facilitate, care exploatează şi susţine ulterior AMPS. După acceptarea, PMRF care au cerut activitatea de upgrade efectuat asupra vehiculului. "Primul lucru pe care am făcut a fost să îmbunătăţească design-ul de electronice prin raţionalizarea cabluri şi plasarea de echipament," Johnston. "Am facut acest lucru pentru a îmbunătăţi service, efectuarea de întreţinere a unităţii de mult mai uşor. Tehnicienii de întreţinere pot găsi cu uşurinţă mai multe puncte de control rezolvari de probleme, cabluri urmă, şi să înlocuiască componente defecte şi senzori. Componentele au fost de asemenea protejate şi rearanjate pentru a minimiza interferenţele electromagnetice şi Burse de Valori. Am construit de asemenea un set suplimentar de electronice, astfel încât în cazul unei probleme la bord, întreaga electronice septembrie poate fi înlocuit cu set de rezervă, AMPS Minimizarea nefuncţionare. În timp ce AMPS este inca on-line, tehnicienii repara problema câine electronic conectat "electronice noi au fost construite în cadrul unui contract cu EG & G si testate pentru respectarea Codului de la West Bethesda operaţionale în spaţiul 5300 de laborator electronice..
Surse:
Whoi.edu
titanic-nauti..
Photography.natio..
MysticAquarium
No comments:
Post a Comment