execs Sony przeprosić za naruszenie bezpieczeństwa sieci
TOKYO - Sony kierownictwo skłonił się w niedzielę na przeprosiny naruszenia bezpieczeństwa w firmie PlayStation Network, która spowodowała utratę danych osobowych niektórych 77000000 konta na usługi online.
"Bardzo przepraszamy za niedogodności spowodowane mamy", powiedział Kazuo Hirai, szef Sony Corp gier wideo PlayStation jednostki, który był jednym z trzech menedżerów, którzy skłonił się przez kilka sekund w siedzibie firmy w Tokio w tradycyjnym stylu Japoński przeprosin.
Hirai powiedział części serwisu wróci w tym tygodniu i, że spółka będzie wołowiny do środków bezpieczeństwa. Ale on i inni członkowie kierownictwa przyznał, że mało zostało zrobione w środki bezpieczeństwa, i obiecał, że firmy, usługi sieciowe były w ramach podstawowego przeglądu w celu zapobieżenia powtórzeniu.
Sony powiedział, informacji o koncie, w tym nazwiska, daty urodzenia, adresy e-mail i zaloguj się informacje, został skompromitowany dla graczy korzystających z jej PlayStation Network. Hirai poprosił wszystkich użytkowników o zmianę haseł.
Hirai potwierdził to, co podała spółka w zeszłym tygodniu - że choć nie ma bezpośrednich dowodów, że dane te były jeszcze podjęte, nie można wykluczyć.
Powiedział, że dane z 10 milionów kart kredytowych Wierzono, że jest zaangażowany, oraz, że Sony nadal nie wie, czy informacje zostały skradzione.
Sony posiada oprogramowanie monitorujące i wzmacnia ochronę danych i szyfrowania, jak nowe środki bezpieczeństwa, powiedział. Firma twierdzi, że oferta "Welcome Back" gratisy takie jak bezpłatne pliki do pobrania i 30 dni bezpłatnej usługi na całym świecie okazują skruchy i wdzięczności.
"Ja widzę moją pracę jako pierwsze, Sony, czy można odzyskać zaufanie naszych użytkowników," powiedział Hirai.
Sieci, został zamknięty od 20 kwietnia. Hirai powiedział Sony podejrzanych była atakowana przez hakerów począwszy od 17 kwietnia.
Według Sony, z 77 milionów kont PlayStation Network, około 36 mln w USA i innych krajach w obu Amerykach, a 32 mln w Europie i 9 mln w Azji, głównie w Japonii.
W ubiegłym miesiącu, prawnicy w USA złożyła pozew przeciwko Sony w imieniu powoda Kristopher Johns prowadzić do zaniedbania ochrony danych osobowych oraz niepoinformowania graczy w odpowiednim czasie, że ich karty kredytowej może zostały skradzione. Pozew ma status klasy działania.
No comments:
Post a Comment