Friday, June 29, 2012

Reforma čínských kulturních aktivit během televizní reklamy zakazuje dramata


Reforma čínských kulturních aktivit během televizní reklamy zakazuje dramata

Čína si objednali zákaz televizní reklamy v jeho dramata jako součást reformy kulturních aktivit.

Inzeráty nebudou moci ve středu programy trvající 45 minut od 1. ledna příštího roku.

Jednalo se o orgány řekl v souladu s "duchem" nedávné schůzi komunistické strany. Státní správa rozhlasu, filmu a televize v pondělí nová pravidla omezující vydání Přerušení reklamy z televizních dramatech, která jim do vzduchu pouze back-to-back Entre programů.

Tuzemské firmy jsou největšími výdaji na čínské televizní reklamy, ale některé zahraniční značky jako Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble a Sony jsou také dar. Pan Zhao řekl, že nové nařízení by vedlo k chaosu jako krátkodobé sítě televizní reklama znovu projednat, které byly vydraženy sloty naposledy v tomto měsíci.

Začátkem tohoto měsíce, zahraniční i tuzemské firmy platí rekordních 14,26 miliardy juanů, tedy přibližně 2,25 miliard amerických dolarů, za práva na reklamu v příštím roce na zemi je největší síť Čínská ústřední Television.Volkswagen AG, například zástavním právem 45,6 milionů dolarů v aukci podle čínských reklamní komunikační agentura Charm.

Čína není jen ve snaze proti STI reklamy. V roce 2008, francouzský prezident Nicolas Sarkozy navrhované iniciativy zakázat podobné reklamy na veřejné síti televize ve Francii, po vzoru britské britské Broadcasting Corp., ale v roce 2010, pan Sarkozy, Tváří v tvář odporu ze strany podniků, upustil úsilí. Jihokorejský dramata na vysílací stanice běží bez přerušení.

Dramata jsou mezi nejvíce populární přehlídky v čínské televizi a během prime time vysílání, jedny z nejvyšších PŘILÁKAT příjmy z reklamy. Jednalo se o orgány řekl v souladu s "duchem" nedávné schůzi komunistické strany.

Státní správa rozhlasu, filmu a televize, rameno oddělení propagandy, v posledních dvou zvýšily STI vměšování let v provozu televizní sítě. V roce 2010, snížit objem reklamy vysílají v hlavním vysílacím čase by mohl do čtvrtiny. V letošním roce si strčila snížit sítě programování zábavy VE PROSPĚCH morálně povznášející show.

Počátkem letošního roku, regulátor nucené Hunan TV, Čína je nejvíce komerčně úspěšný provinční vysílání, aby "Supergirl", národ je první a nejúspěšnější talent show, mimo vysílání. Úředníci řekl zábavy vysílání, který by měl na zadním sedadle k "hodnotám, odpovědnost a kvalitu."

Televizní stanice je jasné, co tato poslední se pohybují pro ně znamená i když - Říkají, že bude mít za následek ztrátu příjmů. "Říká se, že televizní sítě jsou nyní zvažuje zkrátit délku jedné epizody z původních 60 minut na 30 minut, a poté mezi reklamy vysílat ty je možné", napsal Yantao Bi, ředitel reklamní fakulty University Hainan, Na jeho microblog.

Tento krok se nezdá divné, nebo špatné členů strany, kteří vědí, že komunistická strana kontrolu nad vámi vždy tvrdil, Kulturní aktivity. V nedávné debaucle, howeve, ministerstvo kultury museli zrušit první výroční ceny za mír čínské, čínská odpověď na Nobelovu cenu za mír v loňském roce, který daroval čínskému disidentovi a vězeň považován za nebezpečného vládou.

Umělci, že Ministerstvo kultury na starost ceny vybral Vladimir Putin, po kterém ministerstvo vypnutí řízení.

Zdroje:

No comments:

Post a Comment