Friday, June 15, 2012

Reforma Kineski kulturne aktivnosti u oglašavanju zabranjuje TV drama


Reforma Kineski kulturne aktivnosti u oglašavanju zabranjuje TV drama

Kina je naredio zabranu TV reklame tijekom svoje drame kao dio reforme kulturnih aktivnosti.

Oglasi neće biti dopušteno u sredini programa u trajanju od 45 minuta od 1. siječnja sljedeće godine.

To je priopćile su vlasti u skladu sa "duh" nedavno Komunističke partije sastanak. Državna uprava za radio, film i televiziju u ponedjeljak nova pravila ograničavanje izdavanja prekida reklame s TV drame, dopuštajući im da zrak samo back-to-back poduzetništvo programa.

Domaće tvrtke najveći spenders na kineskom TV oglasi, ali neke inozemnih brandova kao što su Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble i Sony su također prisutne. G. Zhao je rekao novi Pravilnik će stvoriti kaos u kratkom roku TV oglašavanje mreže ponovo ugovoriti koji su auctioned off mjesta kao što je nedavno kao ovog mjeseca.

Ranije ovog mjeseca, kako stranih tako i domaćih tvrtki platio rekordnih 14,26 milijarde juana ili oko 2,25 milijarde dolara, za prava na oglašavati iduće godine na zemlji najveća mreža, Kina Središnja Television.Volkswagen AG, na primjer, obećao 45,6 milijuna dolara na dražbi , prema kineskom reklamne agencije šarm Communications.

Kina je ne samo u potrazi protiv STI oglase. U 2008, francuski predsjednik Nicolas Sarkozy Prijedlog inicijative za zabranu slične oglase na javnu mrežu Francuska Televizije, po uzoru na britanskog British Broadcasting Corp, ali u 2010, g. Sarkozy, okrenut otpora iz tvrtke, pao napor. Južnokorejski drame na radio postaje izvoditi bez prekida.

Drame su među najpopularnije emisije na TV-kineski, a tijekom emitiranja udarnom terminu, neke od najviših PRIVUĆI oglašavanja prihoda. To je priopćile su vlasti u skladu sa "duh" nedavno Komunističke partije sastanak.

Državna uprava za radio, film i televiziju, ruka propagande odjela, u protekle dvije su pojačali STI miješati godina u TV mreže "Operacije. U 2010, ona smanjiti količinu reklama emitira u udarnom terminu mogao za četvrtinu. Ove godine, te gurnuo ga smanjiti mreže zabave programiranje u korist moralno poučno pokazuje.

Ranije ove godine, regulator obavezna Hunan TV, Kina je najuspješniji pokrajinske televizijske kuće, da se "Supergirl", narod prvi i najuspješniji talent show, od zraka. Dužnosnici rekao zabava nakladnik koji bi trebao uzeti natrag sjedalo za "vrijednostima, odgovornosti i kvalitete".

TV stanice su jasno što ovaj najnoviji potez O za njih znači, iako - Oni kažu da će dovesti do gubitka prihoda. "On je rekao da TV mreže sada su s obzirom na skraćivanje duljine jednoj epizodi iz originalne 60 minuta do 30 minuta, a potom između reklama emitiraju one mogu biti!", Napisao je Yantao Bi, direktor oglašavanja fakulteta Sveučilišta u Hainan, Na njegov microblog.

Ovaj potez ne čini čudno ili pogrešno članova stranke, koji znaju da Komunistička partija kontrolu nad vama uvijek ostajao kulturne aktivnosti. U nedavnom debaucle, howeve, Ministarstvo kulture morao otkazati prvi godišnji nagradu za mir Kineski, Kina je odgovor na Nobelovu nagradu za mir prošle godine koja je data na kineski disident i zatvorenika smatraju opasnim od strane vlade.

Umjetnika koji je Ministarstvo kulture staviti u zadužen za nagrade izabrali Vladimira Putina, nakon čega je ministarstvo zatvoriti postupka.

Izvori:

No comments:

Post a Comment