Wednesday, May 9, 2012

Рэформа культурнай дзейнасці кітайскі забарона на рэкламу падчас тэлевізійных драмах


Рэформа культурнай дзейнасці кітайскі забарона на рэкламу падчас тэлевізійных драмах

Кітай загадаў забараніць на тэлебачанні рэкламу НА ЯЕ драмы ў рамках рэформы культурнай дзейнасці.

Аб'явы не будуць дапушчаныя ў сярэдзіне праграм працягласцю 45 хвілін з 1 студзеня наступнага года.

Гэта было Улады заявілі, што ў адпаведнасці з "духам" апошніх камуністычных партыйным сходзе. Дзяржаўная адміністрацыя радыё, кіно і тэлебачання ў панядзелак новыя правілы, якія абмяжоўваюць Выпушчана Перапыненне рэкламай з ТБ драмы, што дазваляе ім паветра толькі спіна да спіны прадпрымальнік праграм.

Айчынныя кампаніі з'яўляюцца найбуйнейшыя марнуюць на кітайскіх рэкламных ролікаў, але некаторыя замежныя брэнды, як Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble і Sony таксама прысутнічаюць. Г-н Чжао сказаў, што новыя правілы будуць ствараць хаос, як кароткі тэрмін тэлеканалаў рэкламу перагледзець Гэта былі прададзеныя з аўкцыёну слотаў зусім нядаўна, у гэтым месяцы.

Раней у гэтым месяцы, як замежныя, так і айчынных кампаній заплацілі рэкордны 14260000000 юаняў, або каля $ 2,25 млрд., за правы на рэкламу ў наступным годзе на найбуйнейшай сеткі краіны, China Central Television.Volkswagen AG, напрыклад, закладзенага 45,6 млн. дал у аўкцыёне , па дадзеных кітайскіх сувязі рэкламнага агенцтва Шарм.

Кітай не самотны ў імкненні супраць ІППШ аб'яваў. У 2008 годзе прэзідэнт Францыі Нікаля Сарказі прапанаваў ініцыятыву аб забароне падобна на рэкламу на сетку агульнага карыстання тэлевізары Францыі, пасля мадэлі Бі-бі-брытанскай карпарацыі, але ў 2010 годзе, г-н Сарказі, Абліцавальныя супраціў бізнесу, знізіліся намаганні. Паўднёвакарэйскія драмы на вяшчальныя станцыі працаваць без перапынкаў.

Драмы з'яўляюцца аднымі з самых папулярных шоў на кітайскім тэлебачанні, а падчас ветрання прайм-тайм, адны з самых высокіх ПРЫЦЯГНУЦЬ даходы ад рэкламы. Гэта было Улады заявілі, што ў адпаведнасці з "духам" апошніх камуністычных партыйным сходзе.

Дзяржаўная адміністрацыя радыё, кіно і тэлебачання, падраздзяленне аддзела прапаганды, за апошнія два актывізавалі ІППШ ўмяшанне гадоў у аперацыях тэлевізійных сетак. У 2010 годзе скараціць колькасць рэкламных ролікаў станцыі, якія вяшчаюць на прайм-тайм маглі б на чвэрць. У гэтым годзе, вы штурхнуў яе, каб скараціць сетак забаўляльныя праграмы на ласку маральна павучальнае шоў.

Раней у гэтым годзе рэгулятар прымусовага Хунань ТБ, самых камерцыйна паспяховых правінцыйных вяшчальнік Кітая, прыняць «Supergirl», Першы і найбольш паспяховых шоў талентаў краіны, з эфіру. Як паведамілі забавак вяшчальнік, якія павінны прыняць задняе сядзенне на «каштоўнасці, адказнасць і якасць».

Тэлевізійных станцыі, якія ясна, што гэты апошні крок Аб азначае для іх, хоць - Яны кажуць, што будзе прыводзіць да страты прыбытку. "Кажуць, што тэлевізійныя сеткі ў цяперашні час разглядае магчымасць скараціць працягласць аднаго эпізоду з арыгінальнага 60 хвілін да 30 хвілін, а затым паміж рэкламай трансляцыі Тыя можа быць!" Пісаў Yantao Bi, дырэктар рэкламы факультэта ў універсітэце Хайнань, На яго мікраблогу.

Гэты крок не здаецца дзіўным ці няправільным членаў партыі, якія ведаюць, што Камуністычная партыя кантроль над вамі заўсёды падтрымліваў культурныя мерапрыемствы. У апошнія debaucle, howeve, Міністэрства культуры прыйшлося адмяніць першай штогадовай прэмію міру кітайскага, адказ Кітая на Нобелеўскую прэмію міру ў мінулым годзе, якая была дадзена кітайскі дысідэнт і вязень лічыцца небяспечным дзяржавай.

Мастакоў, якія Міністэрства культуры ўскладзена адказнасць за прыз абраў Уладзімір Пуцін, пасля чаго міністэрства зачынілі разгляду.

Крыніцы:


No comments:

Post a Comment